صدای پای عدالت

صدای پای عدالت
در این وبلاگ تلاش دارم در سه حوزه مطالبی را در دسترس مخاطبان محترم قرار دهم:
1. عدالت اجتماعی
2. خط مشی
3. آموزش و پرورش
این سه، محور فعالیت های بنده در مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه السلام است.
۰۵ اسفند ۹۲ ، ۱۷:۴۵

سایت عدالت نامه

در جستجوهای اخیر خود در اینترنت به سایتی برخورد کردم که اول تعجب و بعد خوشحات و سپس مصمم شدم. سایت عدالت نامه که در پیوندها می توانید مشاهده فرمایید، اولین سایت فارسی است که ادعای علمی-تحلیلی بودن دارد. با وجود اینکه سایت در مرحله آغاز و آزمایشی است و مطالبی در آن بارگذاری نشده است اما از قالب خوبی برخوردار است که نشان می دهد دغدغه متولیان آن، شکل یافته و کار شده است. همچنین این سایت خود را وابسته به موسسه مردم نهادی می داند که در شرف دریافت مجوز فعالیت از وزارت کشور است. از این حیث نیز قابل اعتناست.

تاکنون موفق به کانال زدن نشده ام. اما امیداورم به زودی بتوانم با این دوستان، دور جدیدی از همکاری را آغاز کنیم انشاءالله.

بخش هایی از سایت عبارتند از: معرفی عدالت پژوهان و مراکز عدالت پژوهی؛ گفتمان سازی که شامل نقد، نظر و منابع علمی است؛ مبانی عدالت پژوهی. دارای طراحی و ظاهر مناسبی است. همچنین امکان استفاده از بانک صوت و تصویر نیز در آن تعبیه شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۵
محمد صادق تراب زاده جهرمی

عدالت نامه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">